نکته: این فقط در مورد نرم افزار نیست.
بسیاری از مردم فکر می کنند که CRM یک نرم افزار است. اما خیلی بیشتر از این است.
مدیریت ارتباط با مشتری در ترکیب فناوری و استراتژی برای تضمین تجربه مشتری عالی است.
مشتریان در مرکز هر کسب و کاری قرار دارند. خواه B2C، B2B، B2B2C و غیره باشید . موفقیت کسب و کار شما را با تجربه می کند که مشتری شما با شما دارد. در هر کسب و کاری، این تجربه در چهار نقطه تماس مشتری شکل می گیرد:
1. مارکت
2. فروش
3. تحویل
4. خدمات
خوب بودن در دو یا سه مورد از این مکان کافی نیست. رابطه شما با مشتری به هر چهار مورد دارد.
نا امیدی تلخ
مردی در دفتر ما اخیراً یک تلفن همراه از یک شرکت فروش تلفنی سفارش داد. بازاریابی آنها عالی بود و یک برند قوی ایجاد کرده بودند که او به آن اعتماد داشت. فروشنده تلفنی بسیار آگاه بود. روش آسان او خرید را به یک فرآیند ساده تبدیل کرد.
اما وقتی نوبت به دریافت گوشی اش رسید، او تجربه متفاوتی داشت. وقتی بستهاش را باز کرد، متوجه شد که تلفن با تلفنی که سفارش داده بود کاملاً متفاوت است. هنگامی که او با شرکت تماس گرفت تا مسائل را اصلاح کند، به نظر می رسید هیچ کس اهمیتی نمی داد. مدت زیادی طول کشید تا شرکت را وادار به تحویل تلفنی که در واقع خریده بود ببرد. وقتی بالاخره این کار را کردند، او عهد کرد که دیگر از آنها خرید نکند.
مشتریان از طریق چنین تجربیاتی گم می شوند.
مهم نیست که تیم های خاصی در کسب و کار شما چقدر خوب هستند، بدون یکپارچگی در چهار نقطه تماس، همیشه مشتریان و درآمد شما را از بین می برید. اینجا جایی است که مدیریت ارتباط با مشتری وارد می شود.
CRM این ثبات را به شما می دهد. یک سیستم CRM خوب و کارآمد، تجربه عالی برای مشتری را در سراسر کسب و کار شما فراهم می کند. و از آنجایی که مشتریان رابطه خوبی با شما دارند، می توانید آنها را حفظ کنید. این باعث ایجاد فرصت های فروش و فروش متقابل می شود. فروش به مشتریان فعلی بسیار ساده تر از جذب مشتریان جدید است.
مدیریت عالی ارتباط با مشتری یک شبه اتفاق نمی افتد. این یک سفر است. اما این سفری است که هر شرکتی باید در آن باشد.
اجازه دهید ما به شما کمک کنیم
در تیم CRM ، ما در این سفر متخصص هستیم. به هر مرحله ای که رسیده اید، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا به مرحله بعدی برسید. ببینید در کدام مرحله هستید .
منبع
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- نحوه انتقال رمز تراکنش تتر در شبکه بلاکچین
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی