افزایش نرخ ارسال ایمیل
نرخ تبدیل در ایمیل مارکتیگ: نرخ تبدیل مشتری یا کانورژن چیست؟
برای این منظور، میتوانید از یک پلتفرم ایمیل مارکتینگ که ساختن قالب های ایمیل در آن آسان است یا قالبهای آماده برای خبرنامه دارد استفاده کنید. به عنوان مثال، سرویس ایمیل مارکتینگ میلراور با داشتن ویرایشگر کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) این کار را برای شما آسان کرده است.. علاوه بر این، می توانید هر قالب ایمیلی در این پلتفرم را به آسانی برای دستگاه های تلفن همراه بهینه سازی کنید. نکته کلیدی در نوشتن ایمیلهای خوب برای این کمپینها (همانند سایر محتوای بازاریابی ایمیلی) این است که از همان ابتدا هدف مشخصی داشته باشید. برای اینکه بدانید کدام روش ها واقعا می تواند افزایش فروش با ایمیل مارکتینگ را به همراه داشته باشد، ادامه مطلب را بخوانید. با استفاده از دادههای مشتری، میتوانید مخاطبان خود را بر اساس رفتار، ترجیحات و علایق تقسیمبندی کنید و با توجه به این اطلاعات، به آنها محتوای شخصیسازی شده ارائه دهید.
این اطلاعات به شما کمک میکند تا نقاط قوت و ضعف کمپینها را شناسایی و بهینهسازی کنید. ابزارهای کوتاهکننده لینک مانند ایناین امکاناتی برای پیگیری عملکرد لینکها فراهم میآورند. شما میتوانید به راحتی ببینید که کدام لینکها بیشترین کلیکها را دریافت کردهاند، این اطلاعات برای بهینهسازی کمپینها بسیار مفید است. برای اطمینان از این که ایمیلهای شما به دست مخاطبینتان میرسد، حفظ سلامت دامنه ایمیل ضروری است. با استفاده از وبانگیج میتوانید سلامت دامنه را بهصورت لحظهای رصد کنید و مشکلات بالقوه در ارسال و تحویل ایمیل را، پیش از آن که تأثیری بر کمپین شما بگذارد، شناسایی و برطرف نمایید. این روش میتواند به شما کمک کند تا محصولات و خدمات را بهتر به مشتریان معرفی کنید و فروش خود را افزایش دهید.
عواملی مانند سرورهای ایمیل، لیستهای مخاطبان، و محتوای ایمیل در این نرخ تأثیرگذار هستند. به عنوان مثال، اگر ایمیلها را صبح خیلی زود ارسال کنید، امکان گم شدن در میان انبوه ایمیلهایی که دیرتر ارسال میشوند، وجود دارد. مدیااد، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود را در معتبرترین وبسایتهای ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید. در مدل CPA یا Cost Per Action، افیلیت تنها زمانی کمیسیون دریافت میکند که کاربر اقدام خاصی مانند ثبتنام، پر کردن فرم یا انجام خرید را انجام دهد. این مدل معمولا برای شرکتهایی که به دنبال جمعآوری اطلاعات مشتریان هستند، مناسب است. از آنجایی که استفاده از فونتهای غیرمعمول و نامتعارف یکی از نشانههای اسپم است؛ ممکن است توجه به روشهای غیرمعمول و پنهان کردن اطلاعات خاصی در متن نظر موتورهای جستجو را به خود جلب کند.
عباراتی مانند “رایگان”، “50% تخفیف”، “شما برنده شدید”، “بهترین فرصت تمام عمرتان” و… بر دریافتکننده تأثیر منفی میگذارد و علیرغم تصور اولیه، انگیزه او را برای باز کردن ایمیل کاهش میدهد. برای مثال، اگر در حال تبلیغ یک محصول دیجیتال هستید، تولید یک ویدئوی آموزشی یا وبلاگ آموزشی درباره نحوه استفاده از آن، میتواند نرخ ROI (بازگشت سرمایه) شما را افزایش دهد. مانند هر روش دیگری، افیلیت مارکتینگ نیز دارای مزایا و معایب خاص خود است. در این مطلب قصد داریم درباره اسپم اسکور صحبت کنیم و بگوییم چگونه میتوانید با استفاده از این ابزار، به طور مداوم کیفیت و رتبه سایت خود را بهبود بخشید. شما میتوانید با ارائۀ انواع پیشنهادات ویژه و شخصیسازی شده، افراد را به کلیک روی لینکهایتان، ترغیب کنید.
بهتر است محصولی را انتخاب کنید که بازار هدف مشخص و تقاضای بالایی داشتهباشد. اما بعد از ۷ روز باید یک آدرس اختصاصی مانند myshop.ir برای سایتتون انتخاب کنین. این موضوع، نهایتاً مشکوک شدن گوگل و جریمه شدن توسط آن را به همراه خواهد داشت. ایمیل انگیزشی، شامل تخفیف یا پیشنهاد ویژه، چند روز پس از ایمیل دوم ارسال شود. • چقدر زمان میبره؟ تست رو تا زمانی که دادههای معنادار بگیری ادامه بده.
افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) یا همان همکاری در فروش یا بازاریابی وابسته یکی از روشهای مدرن کسب درآمد آنلاین (E-commerce) است. در این روش، شما با معرفی محصولات و خدمات شرکتها به دیگران و ارجاع مشتریان احتمالی، از هر خرید یا اقدام کاربر کمیسیون (Commission) دریافت میکنید. در این مقاله از بخش آموزش کسبوکار اینترنتی، ابتدا به تعریف افیلیت مارکتینگ میپردازیم، سپس تاریخچه و اصطلاحات رایج آن را بررسی میکنیم. همچنین انواع مختلف این روش، مزایا و معایب آن، نحوه شروع کار و اصول موفقیت در آن را توضیح خواهیم داد. در نهایت، به اشتباهات رایج و تکنیکهای تبلیغ بهتر محصولات خواهیم پرداخت. توجه به نظرات، انتقادات، پیشنهادات و امتیازهایی که مخاطبان شما به محصولات و خدماتتان دادهاند، راهی برای افزایش CTR بهطور غیرمستقیم است.
برای همین تصمیم گرفتم در این مقاله نکات بسیار مهمی را در ایمیل مارکتینگ برای افزایش نرخ باز شدن ایمیل برای شما بیان کنم پس با ما همراه باشید . تحقیقات نشان داده است که بهترین زمان ارسال ایمیل، روزهای سهشنبه و چهارشنبه در ساعات ابتدایی صبح یا بعد از ظهر است. با این حال، بهتر است از تست A/B استفاده کنید تا بهترین زمان برای مخاطبان خود را پیدا کنید. ارسال ایمیل در زمان مناسب باعث تاثیرگذاری بیشتر پیام به مخاطبان می شود. برای این که بفهمید چه زمانی مخاطبین تان ایمیل شما را باز می کنند و می خوانند، لازم است تا حدودی آن ها را بشناسید. یک سری افراد پیام های خود را آخر هر هفته مطالعه می کنند و برخی دیگر هر روز صبح ابتدا به چک کردن اینباکس خود می پردازند.
پس عدم بهرهمندی از آن، عدم امنیت، کاهش اعتماد در بین کاربران، کاهش اعتبار سایت در موتورهای جستجو، تأثیر منفی بر سئو و نشانهای از فعالیتهای غیرقانونی را به همراه دارد. شاخص اسپم اسکور در سایت Moz معرفی شده است و به وبمسترها، دارندگان سایت و کارشناسان سئو کمک میکند تا میزان ریسک و اعتبار سایت خود یا سایر سایتها را ارزیابی کنند. در حالی که CTR نشان میدهد که چند نفر روی لینک شما کلیک کردهاند، نرخ تبدیل نشان میدهد که چند تا از این کلیکها به نتیجۀ دلخواه شما منجر شده است. کال تو اکشن، CTA یا فراخوان به عمل، نوعی دعوت از مخاطبان برای طی یک فرآیند خاص است که در نهایت منجر به سود کسبوکار خواهد شد. CTA به مخاطب اعلام میکند که دقیقاً از او چه میخواهید و برای یک تجربه کاربری بهتر، او را در چه مسیری هدایت میکنید.
برای مثال در متن ایمیل خود یک بازه زمانی در نظر بگیرید و برای کاربرانی که در بازه زمانی مشخص فعالیت مدنظرتان را انجام دادند، یک محصول رایگان، کد تخفیف و … در نظر بگیرید. تست A/B به این صورت است که شما دو حالت مختلف را بر روی دو گروه از مخاطبین خود امتحان می کنید. برای مثال هنگام ارسال ایمیل به گروه اول مخاطبین خود، یک کد تخفیف نیز در نظر بگیرید و در ارسال ایمیل به گروه دوم از آنها بخواهید با ارسال پیام به شما یک محصول یا دوره رایگان جایزه بگیرند. پس از ارسال ایمیل مخاطبین از طریق نمایشگرهای مختلف آن را مطالعه می کنند. بنابراین ایمیل شما باید به گونه ای طراحی شده باشد که در تمامی نمایشگر ها به خوبی نمایش داده شود و یا به عبارتی واکنشگرا باشد.
ایمیل ها برای هدف های مختلفی ارسال میشن و برای هر هدف، باید به دسته بندی مربوط به خودش مراجعه کرده و عنوان متناسب با هدف رو انتخاب کنی. در این مقاله ما شما را با 10 روش برای افزایش نرخ باز شدن ایمیل اشنا کردیم . بازاریابی ایمیلی یکی از روش ها و شاخه های اصلی بازاریابی اینترنتی میباشد . بازاریابی ایمیلی ممکن است مانند سئو و یا بازاریابی از طریق محتوا نباشد , اما بسیار قدرتمند است و این را بدانید که بازاریابی ایمیلی از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی قدرتمند تر باشد . اگر به دنبال یک پلتفرم قدرتمند برای اجرای کمپینهای ایمیلی خود هستید، پاکت با ابزارهای پیشرفته و پشتیبانی حرفهای در کنار شماست. افزایش نرخ باز کردن ایمیل به آن اندازه که فکر می کنید دشوار نیست ، به خصوص اگر نکاتی را که در اینجا آورده شده را در نظر داشته باشید.
وقتی برای فشردن دکمه «ارسال» آماده شدید، دوباره همه بخشهای ایمیل را با دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که بهاندازه کافی خوب است. اگر ابزار بازاریابی ایمیلی این اجازه را به شما میدهد، سعی کنید شکل و ظاهر ایمیلتان را در برنامههای ایمیلی و دستگاههای مختلف و محبوب مردم مشاهده کنید. همچنین باید یک نسخه آزمایشی از ایمیل خود را قبل از ارسال انبوه برای شخصی بفرستید تا مطمئن شوید که برای همه افراد فهرست ایمیلی درست ارسال میشود. اگر کاری را واقعا برای مردم آسان کنید، احتمال انجام آن خیلی بیشتر میشود. اگر دریافتکنندگان ایمیل خیلی تنبل هستند و محتوای فوقالعادهای که در ایمیل برایشان ارسال کردهاید را توییت نمیکنند، با قابلیتی بنام «توییت تنبل» کار را برایشان آسان کنید. به این منظور میتوانید از ClickToTweet استفاده کنید که رایگان لینک توییت میسازد.
این عبارت، بسیار کلیشهای بوده و مخاطب نمیداند که با کلیک کردن روی آن به کجا قرار است برود. عبارت «در این کلاس آموزشی ثبتنام میکنم» میتواند گزینهٔ خوبی برای ایمیل تبلیغات یک دورهٔ آموزشی باشد. برای اینکه منظور من را بهتر متوجه شوید، بیایید به یکی از ایمیلهای یکی از برندهای زیر مجموعه ما، یعنی پرتال، نگاهی بیندازیم. همانطور که میبینید در این ایمیل همهچیز به اختصار به مخاطب توضیح داده شده است و خبری از توضیحات طولانی و خستهکننده نیست. هدف ما این است که مخاطبان را از تخفیف نوروزی پرتال برای ساخت سایت آگاه کنیم و به سادهترین شکل ممکن این کار را انجام دادهایم.
همچنین، استفاده از Call-to-Action (CTA) واضح و مناسب، کاربران را به اقدام موردنظر شما تشویق میکند. بر اساس این قانون، کاربران و مشتریان اروپایی این حق را دارند که خودشان در خبرنامه ایمیلی شما عضو شوند و نباید بهجای آنها تصمیم بگیرید. در مراحل اولیه تهیه خبرنامه برای بازاریابی ایمیلی، باید کارهای لازم برای شروع کمپین و جلبتوجه مردم به کسبوکارتان را انجام دهید. با اینکه گزینههای متنوعی در فضای آنلاین در دسترس است، اما در برابر وسوسه خرید فهرستهای ایمیلی مقاومت کنید. راههای زیادی برای خرید فهرست ایمیلی وجود دارد، اما هیچکدام به نفع کمپین شما نیست.
نتایج این تستها میتواند به شما کمک کند تا تصمیمهای آگاهانهتری درباره طراحی ایمیلهای آینده بگیرید. یکی از مهمترین معیارهای موفقیت در کمپینهای ایمیلی، نرخ باز شدن یا همان Open Rate است که نشان میدهد چه تعداد از مخاطبان شما ایمیلهایتان را باز کردهاند. اگر این نرخ پایین باشد، به این معنی است که اکثر مخاطبان ایمیلها را نادیده میگیرند و این میتواند روی کل عملکرد کمپین بازاریابی شما تأثیر منفی بگذارد. نرخ بازگشایی بیانگر نسبت تعداد کسانی که ایمیل را باز میکنند به تعداد کل دریافتکنندگان ایمیل است و میتواند میزان توجه مشترکین شما به محتوای ایمیلهایی که برای آنها ارسال میکنید را نشان دهد. هرچه میزان این نرخ بالاتر باشد، امکان موفق بودن ایمیل مارکتینگ نیز بیشتر خواهد بود. صفحات فرود (Landing Pages) یکی از کلیدیترین بخشهای هر کمپین افیلیت مارکتینگ هستند.
جهت دریافت مشاوره در مورد شخصیسازی ایمیل مارکتینگ، این فرم را تکمیل کنید. نیازی به جستجو برای پیدا کردن اطلاعات عملکرد کمپین و جابجایی بین صفحات گوناگون نیست. با ردیابی و بررسی شاخصهای کلیدی در لحظه، همواره یک قدم جلوتر خواهید بود. این قابلیت به شما امکان میدهد که تصمیمات مبتنی بر داده اتخاذ نموده و استراتژیهای بازاریابی خود را فوراً بهینه کنید. ایمیل مارکتینگ یکی از مقرون به صرفهترین روشهای بازاریابی دیجیتال است.
بازاریابی ایمیلی یکی از ابزارهای قدرتمند برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان، ایجاد ارتباطی پایدار و افزایش فروش است. این روش با ترکیب هزینه پایین، انعطافپذیری بالا و توانایی شخصیسازی پیامها برای هر کاربر، به یکی از موثرترین استراتژیهای بازاریابی تبدیل شده است. در این مقاله، با تمرکز بر نکات کلیدی طراحی کمپینهای موفق ایمیل مارکتینگ و استراتژیهای افزایش نرخ باز شدن و تعامل ایمیلها، شما را در بهبود نتایج بازاریابی یاری خواهیم کرد. به طور کلی بالا بردن نرخ باز کردن ایمیل در بهبود ارتباطات و تبلیغات شما کمک شایانی میکند. افزایش نرخ باز شدن ایمیل ها یکی از معیارهای کلیدی در موفقیت کمپینهای ایمیلی است.
بنابراین، حتی اگر کسی گیف جذاب آخرین پیشنهادتان را ندیده باشد یا اگر ماوس کامپیوتر را روی تصویری که ظاهر میشود قرار داده باشد، متن جایگزین به او نشان میدهد که روی چه قسمتی کلیک کند. برای افزایش نرخ باز شدن ایمیلها، از تیترهای جذاب، شخصیسازی محتوا، تقسیمبندی مخاطبان، و زمانبندی مناسب استفاده کنید. همچنین استفاده از تست A/B و جلوگیری از ارسال به پوشه اسپم نیز به بهبود نرخ باز شدن کمک میکند. همچنین میتوانید تست A/B را برای زمانهای ارسال ایمیلها نیز استفاده کنید تا بهترین زمان برای ارسال ایمیلها را پیدا کنید. انجام مکرر تست A/B و تحلیل نتایج آن میتواند به شما کمک کند تا ایمیلهایی با کارایی بالاتر طراحی کنید و نرخ باز شدن آنها را افزایش دهید.
شما میتوانید براساس علاقهمندیها، خریدهای گذشته یا رفتارهای آنلاین مخاطب ایمیلهای خاصی را طراحی کنید. برای مثال، اگر مخاطبی اخیراً محصولی از شما خریده است، میتوانید ایمیلی با پیشنهادات مرتبط با آن محصول برای او ارسال کنید. هرچه ایمیلها به نیازها و خواستههای شخصی مخاطب نزدیکتر باشند، احتمال باز شدن آنها بیشتر میشود. پیشنمایش ایمیل (Preview Text) متنی است که در کنار تیتر ایمیل نمایش داده میشود و یک خلاصه کوتاه از محتوای ایمیل است. این بخش باید به گونهای نوشته شود که مخاطب را به باز کردن ایمیل تشویق کند. پیشنمایش باید تکمیلکننده تیتر باشد و اطلاعاتی اضافه کند که مخاطب را بیشتر ترغیب به باز کردن ایمیل کند.
این ایمیلها ممکن است شامل مقالات، گزارشها، مطالعات موردی، یا محتوای قابل اشتراکگذاری باشند. تعیین بهترین زمان ارسال ایمیلها برای افزایش نرخ باز شدن (Open Rate). این معیار، درصد گیرندگانی را که تصمیم میگیرند دیگر ایمیلی دریافت نکنند نشان میدهد و میتواند نشانگر احساس منفی نسبت به برند باشد. افزایش ناگهانی در این نرخ ممکن است نشاندهنده نارضایتی یا خستگی از دریافت ایمیلهای زیاد در بین مشترکین باشد. میتوان نتایج کمپینهای ایمیل مارکتینگ را بهطور دقیق اندازهگیری کرد و از آنها برای بهبود عملکرد کمپینها استفاده نمود. ایمیل مارکتینگ به شما کمک میکند تا برند خود را به گوش مخاطبان بیشتری برسانید و در ذهن آنها بمانید.
به نظر میرسد که دکمۀ فراخوان شما بیشترین کلیک را دریافت خواهد کرد، اگر در قسمت ترمینال پیام باشد. به عبارت دیگر، قسمت پایین سمت چپ؛ زیرا خوانندگان فارسی متن را از راست به چپ و از بالا به پایین میبینند. بنابراین، وقتی به گوشۀ سمت چپ پایین متن (ناحیۀ ترمینال) میرسند، در نقطهای هستند که آمادۀ انجام اقدام بعدی هستند. با افزودن فراخوان در اینجا، آنها نیازی به جستوجو برای فهمیدن عمل بعدی ندارند. حتی اگر چیزی را مستقیماً در خبرنامۀ خود نمیفروشید، میتوانید احساس فوریت را در پیام خود ایجاد کنید که نشان بدهد خواننده، در صورت نپرداختن سریع به ایمیل شما، ممکن است آن را از دست بدهد.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری